
A Magyar Posta Zrt. hazánk tradicionális, ismert és elismert nemzeti postai és logisztikai szolgáltatója – egyszerre egyetemes
szolgáltató és piaci szereplő. A Társaság számára az ügyfelek bizalma az első, megítélésüket mindennapi tevékenységük és azok
eredményei befolyásolják nap mint nap. A lakosság bizalmát a Posta társadalmi szerepvállalás formájában viszonozza a társadalomban
betöltött szerepének és gazdasági erejének megfelelően. A Társaság társadalmi felelősségvállalási tevékenysége az üzleti tevékenységen
túlmutató újabb és többletet nyújtó kapcsolódási pont az ügyfelekhez. A Társaság így vállal szolidaritást azzal a társadalommal,
amellyel több, mint másfél évszázada együtt él.
A Társaság elsősorban a Támogatási, Szponzorációs és Adományozási Politikában meghatározott célok megvalósításához nyújt anyagi
vagy természetbeni támogatást. Számos támogatási területet határozott meg és évente pályázati úton bírálja el, hogy mely programokhoz
kapcsolódik.
A Magyar Posta társadalmi felelősségvállalási tevékenységének középpontjában a jövő nemzedéke áll, elsősorban a gyerekek és
a családok életére kíván pozitív hatást gyakorolni. Ezért támogat többek között országos aktivitást kifejtő karitatív szervezeteket,
melyeknek szintén a gyermekek megsegítése a célja.